Τρίτη, 10 Αυγούστου 2010

Μην το κάνεις μόνος σου!

Αν ψάξετε στο Ίντερνετ θα βρείτε πολλές έρευνες που δείχνουν ότι είναι πολύ πιο πιθανό να πετύχει μια προσπάθεια αδυνατίσματος όταν γίνεται με έναν φίλο ή ένα γκρουπ. Σίγουρα, θα υπάρχει κάποιος φίλος ή γνωστός σας που θέλει να αδυνατίσει. Γιατί να μην το προσπαθήσετε μαζί; Πραγματικά, σου δίνει φοβερό κίνητρο η παρουσία ενός φίλου. Γιατί εκτός του ότι δεν είναι τόσο βαρετό να κάνεις κάποιο είδος γυμναστικής μαζί του, υπάρχει και κάποιος ο οποίος θα κρίνει τις προσπάθειες σου. Ακόμα και λίγος υγιής ανταγωνισμός δεν είναι κακός. Επίσης, μπορείτε να στηρίξετε ο ένας τον άλλον στα παραστρατήματα σας.

Εγώ αυτό που έκανα με μια φίλη μου είναι να γράφουμε σε ένα τετράδιο ακριβών φάγαμε και ότι γυμναστική κάναμε και το δείχνουμε η μία στην άλλη στο τέλος κάθε εβδομάδας και μάλιστα βαθμολογούσαμε κάθε μέρα ξεχωριστά η μία της άλλης. Επίσης, στην σπάνια περίπτωση που έχουμε ελεύθερο χρόνο προσπαθούμε να κάνουμε και γυμναστική μαζί.

Άλλες ιδέες:

Μπορείτε για παράδειγμά να ζυγίζεστε μαζί και να γράφετε την πρόοδο σας. Είναι καλό να έχετε ορίσει ένα συγκεκριμένο στόχο στον οποίο θέλετε να φτάσετε. Μπορείτε μάλιστα να τον χωρίσετε και σε μικρο-στόχους. Μάλιστα όταν φτάνετε τους μικρο-στόχους μπορείτε να το γιορτάζετε με τον φίλο-φίλη σας!

Επίσης, μπορείτε να βάζεται στόχους ο ένας στο άλλον κάθε εδομάδα, για παράδειγμα να πίνει κάποιος κάθε μέρα πάνω από 1,5 λίτρο νερό, ή να καταναλώσει περισσότερα φρούτα κτλ.

Και φυσικά μπορείτε να ορίσετε ώρες και μέρες για να κάνετε γυμναστική μαζί. Συχνά το να κάνεις γυμναστική μόνος σου είναι βαρετό. Άσε που, όταν είσαι μόνος σου μπορείς να το αναβάλεις, ενώ όταν πρέπει να το κάνεις με κάποιον άλλον, όχι μόνο δεν μπορείς να το αποφύγεις αλλά έχει και περισσότερο ενδιαφέρον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου