Πέμπτη, 12 Αυγούστου 2010

Πεινάτε συνέχεια; Συμβουλές για να νιώθετε πιο χορτάτος-η!

Όταν ξεκινάει κάποιος μια θερμιδική δίαιτα αρχικά ίσως να προβληματίζεται πως θα αισθάνεται χορτάτος όταν πρέπει να τρώει τόσο λίγες θερμίδες. Ακολουθούν λοιπόν συμβουλές για να νιώθετε πιο χορτάτοι!

1. Να τρώτε φαγητά με μικρή θερμιδική πυκνότητα. Δηλαδή, με λιγότερες θερμίδες ανά γραμμάριο. Αν φάτε ίδια ποσότητα τηγανιτές ή βραστές πατάτες για παράδειγμα θα νιώθετε το ίδιο χορτάτοι, στην δεύτερη περίπτωση όμως, θα έχετε καταναλώσει λιγότερες θερμίδες. Να τρώτε λοιπόν καθημερινά πολλές τροφές που έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε νερό. Αυτές είναι που έχουν και τις λιγότερες θερμίδες. Δηλαδή, τα φρούτα, τα λαχανικά (σίγουρα αυτό το περιμένατε όμως, δε γίνεται να μην υπάρχει κάποιο φρούτο ή λαχανικό που να σας αρέσει) αλλά και οι σούπες, οι οποίες έχουν αποδειχθεί θαυματουργές! Γι' αυτό αντί να φάτε κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες, φάτε το σούπα. Αντί να φάτε κεφτεδάκια, φάτε γιουβαρλάκια κτλ.

2. Να τρώτε πολλές φυτικές ίνες! Εκτός του ότι όλες αυτές οι τροφές χρειάζονται περισσότερο.. μάσημα άρα και στέλνουν το μήνυμα ότι φάγατε περισσότερο, είναι πολύ καλές στον έλεγχο των επιπέδων ζάχαρης στον οργανισμό, άρα και στον έλεγχο της λιγούρας. Ποιες τροφές είναι αυτές; φρούτα και λαχανικά (με την φλούδα όμως) και όσπρια. Επίσης προτιμήστε μαύρο ψωμί αντί για λευκό αλλά και δημητριακά πλούσια σε φυτικές ίνες.

3. Να τρώτε περισσότερες πρωτεΐνες από ψάρια, πουλερικά και άπαχο κρέας. Οι πρωτεΐνες θέλουν τον περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν άρα μας διατηρούν χορτάτους για περισσότερο. Επίσης όταν πρόκειται για πρωτεΐνες από κοτόπουλο ή ψάρι έχουν και λιγότερες θερμίδες ανά γραμμάριο.

4. Πολλά υγρά χωρίς θερμίδες! Μερικές φορές νομίζουμε ότι πεινάμε αλλά μπορεί απλά να διψάμε. Να πίνετε πολύ νερό και τσάι και θα νιώθετε πιο χορτάτοι. Άλλωστε, το έχουμε πει. Το νερό είναι το φυσικό κατασταλτικό της όρεξης. Αν δεν σας αρέσει καθόλου, στύψτε λίγο λεμόνι για να έχει γεύση.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου