Σάββατο, 4 Σεπτεμβρίου 2010

Ημερολόγιο Αδυνατίσματος! Κλειδί για την επιτυχια.

Διαβάζοντας αυτό το άρθρο θυμήθηκα για άλλη μια φορά πόσο σημαντικό είναι το ημερολόγιο αδυνατίσματος σε για μια επιτυχημένη δίαιτα. Όταν είχα δώσει μερικά τιπς για το πως πρέπει να αρχίζει κανείς τη δίαιτά του το είχα βάλει μέσα σε αυτά αλλά ίσως δεν τόνισα αρκετά πόσο σημαντικό είναι! Υπάρχουν έρευνες που έχουν αποδείξει ότι όσοι κρατάνε ημερολόγια διατροφής έχουν μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας. Για παράδειγμα αυτή η έρευνά: Abc ισχυρίζεται ότι το ημερολόγιο διατροφής διπλασιάζει (!) το χάσιμο βάρους.

Το να διατηρήσει κάποιος ένα τέτοιο ημερολόγιο δεν είναι δύσκολο. Η διαδικασία καταγραφής παίρνει 5 λεπτά κάθε μέρα, 10 αν βρείτε και τις θερμίδες του κάθε φαγητού. Δεν χρειάζεται να έχετε θερμιδομετρητή, υπάρχουν άπειροι στο Ίντερνετ!

Πως με βοήθησε εμένα προσωπικά; Όταν ξεκίνησα να καταγράφω τις τροφές μου, αρχικά παρότι έκανα προσπάθειες δεν μπορούσα να πετύχω τις κατάλληλες θερμίδες. Παρότι ουσιαστικά προσπαθούσα να κάνω δίαιτα, θερμιδικά δεν είχα κόψει πολλές. Άρχισα να βλέπω πόσο πολύ έτρωγα. Αφού όταν κατάλαβα πόσες θερμίδες κατανάλωνα καθημερινά, απόρησα πως δεν ήμουν παχύτερη! Ανακάλυψα ότι έκανα πάρα πολλά λάθη, για παράδειγμα επειδή όλοι μιλάνε για το πόσο υγιεινό είναι το ελαιόλαδο, θεωρούσα ότι ήταν λογικό να βάζω αρκετό στη σαλάτα ή στο ψάρι μου πχ. Μάλιστα όταν έτρωγα ψάρι με 3 κουταλιές τις σούπας ελαιόλαδο (360!!!! θερμίδες μόνο το ελαιόλαδο) και 2 μεγάλες φέτες ψωμί (200 θερμίδες!) θεωρούσα ότι είχα φάει διαιτητικά.

Αρχίζει κανείς λοιπόν, μέσω του ημερολογίου να συνειδητοποιεί πόσες θερμίδες έχουν πολλές σημερινές τροφές, και στην προσπάθεια του να μείνει μέσα στα επιθυμητά όρια τις ελαττώνει. Αναπόφευκτα στρέφεται κάποιος όλο και περισσότερο στην υγιεινή διατροφή. Όταν προσπαθείς να καταναλώσεις 1400 θερμίδες σε μια μέρα, δεν έχεις χώρο για σνακ και τσιμπολογήματα. Ένα τυροπιτάκι μπορεί να φτάσει και τις 120 θερμίδες για παράδειγμα. Οπότε για κάποιον που θέλει να φάει και κάτι ενδιάμεσα από τα γεύματα, μονόδρομος είναι να προτιμήσει να φάει καρότα, μήλα ή γενικά φρούτα και λαχανικά, μία μπάρα δημητριακών, ένα μικρό γιαούρτι, 1 φρυγανιά ολικής άλεσης κτλ

Οπότε, τι κάθεστε; Πιάστε ένα τετραδιάκι και αρχίστε την καταγραφή! Στο τέλος θα σας αρέσει κιόλας! Εγώ μάλιστα το έκανα ταυτόχρονα με μια φίλη μου και στο τέλος της εβδομάδας τα συγκρίναμε και βαθμολογούσαμε η μια την άλλη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου