Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010

Μην αφήνετε ένα λάθος να σας χαλάσει την δίαιτα!

Όταν κάνει κάποιος μια δίαιτα ή διατροφή είναι αναμενόμενο να παρεκκλίνει κάποιες φορές, το θέμα όμως είναι να μην αφήσει τις οποιεσδήποτε 'παρασπονδίες' να του χαλάσουν τη δίαιτα. Για παράδειγμα αν ενδώσετε κάποια μέρα σε κάποιο πειρασμό όπως ένα γλυκό μην παραλείψετε τα επόμενα γεύματα λόγω ενοχών!

Ας πούμε ότι έχει λίγες μέρες που ξεκινήσατε δίαιτα και δεν μπορέσατε να αντισταθείτε και φάγατε αρκετή σοκολάτα πριν το μεσημεριανό. Έτσι αποφασίζετε να μην φάτε καθόλου/σχεδόν καθόλου μεσημεριανό. Το αποτέλεσμα θα είναι να πεινάτε πάρα πολύ στο επόμενο γεύμα σας και να φάτε υπερβολικά! Τελικά θα καταλήξετε να πείτε ότι δεν τα καταφέρνετε και να χαλάσετε εντελώς τη δίαιτα!

Το μυστικό είναι όταν κάποιος παρεκκλίνει από τη δίαιτα του να συνεχίσει κανονικά την διατροφή του σαν να μην έγινε τίποτε! Δηλαδή στο παράδειγμα μας να έτρωγε κάποιος κανονικά το μεσημεριανό του, ίσως μόνο με μικρότερη μερίδα. Το σημαντικότερο είναι να μην παραλείπετε γεύματα λόγω ενοχών με αποτέλεσμα να πεινάτε πολύ. Μην υποβάλετε τον εαυτό σας σε κατάσταση πείνας γιατί μόλις αντικρίσετε φαγητό θα κατασπαράξετε τα πάντα χωρίς δεύτερη σκέψη. Καλό είναι μάλιστα να επιτρέπετε στον εαυτό σας 1 με 2 παρασπονδίες την εβδομάδα ώστε να μην νιώθει στερημένος.

Ακόμα όμως και αν γίνει το λάθος και πάει χαμένη μια ολόκληρη μέρα μην παρατήσετε την δίαιτα! Η προσπάθεια που είχατε κάνει τις προηγούμενες μέρες μετράει ακόμα! Συνεχίστε κανονικά την σωστή διατροφή σας την επόμενη μέρα. Χωρίς μάλιστα επειδή την προηγούμενη φάγατε πολύ να τρώτε λιγότερο. Απλά, συνεχίστε να τρώτε σωστά και το αποτέλεσμα θα έρθει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου