Κυριακή, 19 Σεπτεμβρίου 2010

Μην είστε ανυπόμονοι!

Οι περισσότεροι όταν ξεκινάμε μια δίαιτα είμαστε πολύ ανυπόμονοι. Θυμάμαι περιπτώσεις όπου θύμωνα με τον εαυτό μου που είχε παχύνει τόσο πολύ και ήθελα να χάσω 10 κιλά σε 3 εβδομάδες (μέχρι κάποιο σημαντικό γεγονός για παράδειγμα). Φυσικά αυτό ήταν αδύνατον και μιας και οι προσπάθειες μου ναυαγούσαν τα παρατούσα. Δεν γίνεται να χαθούν τόσο πολλά κιλά σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι δεν πάχυνε σε 3 εβδομάδες...Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι για να χάσετε τα κιλά θα χρειαστείτε όσο χρόνο χρειαστήκατε για να τα βάλετε αλλά χρειάζεται ένα λογικό χρονικό διάστημα.

Η καλύτερη μέθοδος είναι να ορίζετε μικρούς στόχους οι οποίοι είναι ευκολότεροι στο να επιτευχθούν και κάθε φορά που τους φτάνετε να κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας. (κάθε 5 κιλά για παράδειγμα)

Με τι ρυθμό λοιπόν θα πρέπει να χάνονται τα κιλά σε μια ισορροπημένη διατροφή;

Όλοι οι διαιτολόγοι συμφωνούν ότι ο σωστός ρυθμός απώλειας βάρους είναι 1/2 με 1 κιλό την εβδομάδα. Αν τα κιλά χάνονται αργά αργά είναι αρκετά πιο δύσκολο να τα πάρετε πίσω. Επίσης με αυτό τον ρυθμό δεν στερείτε τον οργανισμό σας από θρεπτικά συστατικά! Ακόμη, όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος τότε στόχος μας δεν είναι να χάσουμε μυική μάζα (κάτι που συμβαίνει με τις πολύ αυστηρές δίαιτες) αλλά να χάσουμε λίπος.

Γι' αυτό μην έχετε παράλογες απαιτήσεις από τον εαυτό σας! Το βέβαιο είναι ότι όταν δείτε ότι δεν μπορείτε να τους πετύχετε θα τα παρατήσετε. Να βάζετε εφικτούς στόχους έτσι ώστε να έχετε περισσότερα κίνητρα για να συνεχίσετε την προσπάθεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου